FANDOM

Времебоец
9ikjukijuhygrghj
Основна информация
Вид Хроносапиен
Роден свят Неизвестен
Тяло Роботско/полухуманоидно
Сили и способности
Способности Хронокинеза
Хронопортация
Хронопатия
Добре развита физическа мощ
Детайли
Озвучител Дий Бейкър (Омнивърс)
Първа поява Бен 10 000 се завръща

Времебоец е складирана в Омнитрикса ДНК проба на хроносапиен от неизвестна до момента планета.

Външност

Времебоец има външен вид на робот с медна плът и серия от широки черни ивици по цялото си тяло. По средата на корема си има кръгло прозорче, през което се виждат вътрешните му части, а точно по средата му се намира и Ултиматрикс-символът.

В „Бен 10: Омнивърс“, 16-годишният Времебоец е малко по-едър, има две широки дупки в „ключа“ на главата си и прозорчето в средата на торса му вече е с шестоъгълна форма, вместо с кръгла. В най-горната част на гърба си, той има малка ключалка, заобиколена с широки черни ивици, който се свързват с останалите. Омнитрикс-символът все още стои на същото място. 

11-годишният Времебоец в „Бен 10: Омнивърс“ има заоблена глава, усмихнато лице и черно-бяло облекло. Омнитрикс-символът отново стои по средата на зеленото му прозорче.

Времебоец говори с типчен руски акцент.

Умения и способности

  • Хронокинеза
  • Хронопатия
Времебоец притежава хронокинеза, което му позволява да манипулира реалността и времето. Той също може и да пътува във времето, благодарение своите хронопортативни сили.

Времебоец може да изстрелва зелени времеви лъчи от ръцете си, с които да изпраща неща в миналото или да застарява предмети и обекти, превръщайки ги в пепел.

Завъртайки „ключа“ на главата си, Времебоец може да създаде прожекция на случка от миналото. 

Недостатъци и лоши черти

Времебоец е не податлив на почти всякакви атаки. След обратна трансформация, всички от нанесените му щети се предава и на Бен.

Поради големите си размери, той е доста бавен и лесно се измаря когато бяга.

Едно от слабите места на Времебоец е „ключа“ на главата му.

Появи

В Бен 10: Ултра-извънземен

  • „Бен 10 000 се завръща“ (първ поява; x2)
  • „Инспектор 13“
  • „Да хванеш падаща звезда“
  • „Появата на Яйчения човек“
  • „Началото на края“

В Бен 10: Омнивърс

  • „Шок от миналото“ (първа поява в Омнивърс; инцидентна трансформация, избраният извънземен бе Акселерат)
  • „И много щастливи завръщания“ (инцидентна трансформация, избраният извънземен бе Топовна Мощ)
  • „Отново Бен“
  • "Bengeance is Mine"

Онлайн ингри

  • TKO

Факти

  • Според Дерик Уаят, 11-годишният Времебоец ще бъде използван по-често, тъй като играе важна роля във Времевата война.
  • Когато се движи, Времебоец издава механични звуци, подобно на Армодрило, когато си мърда ръцете. В „Бен 10: Омнивърс“, Времебоец тиктака като часовник по време на трансформация.
  • Торсът на Времебоец до известна степен наподобява дизайна на ограничителния костюм на Енерджи и бронирания костюм на Азмут от Тайната на Омнитрикса.
  • Времебоец е един от извънземните форми на Бен, които са отключени в „Бен 10: Ултра-извънземен“, но не са показвани в началното интро на поредицата. Останалите са Скорострел, Гладника, Ултра-Дивозвяр, Сръчния, Шокскуоч, Хамеловък и Ултра-Грамада, въпреки, че причината за това е непредвидената им поява във втори сезон.
  • Времебоец е един от петте извънземни, чиито играчки бяха пуснати на пазара преди дютната им поява в предаването. Останалите са Ъпчък, Скорострел, Шокскуоч, Ултра-Дивозвяр и Тоупик.

Виж също

  • Галерия