FANDOM

Блицуълфър
8ж65trg
Основна информация
Вид Лобоанец
Роден свят Луна Лобо
ДНК източник Йеналдуши
Тяло Върколашко
Сили и способности
Способности Добре развита физическа мощ
Издръжливост
Ловкост
Обострени рефлекси
Бързина
Клеъралиѐнс (изключително добре развито обоняние
Клеъраудиѐнс (изключително добре развит слух)
Ултразвуков вой
Двузвуков вой
Дозвуков вой
Остри нокти
Остри зъби
Детайли
Озвучител Тара Стронг (Оригинална поредица)
Кевин Ричардсън (Омнивърс)
Първа поява Бенвълк

Блицуълфър, временно познат като Бенвълк, е складираната в Омнитрикса ДНК проба на лобоанец от луната на Анур Трансил - Луна Лобо.

Външност

Външният вид на Блицуълфър се основава на класическия върколак. Вътрешната страна на устата му е зелена. Той има сива козина, дълга грива, голяма пухкава опашка и три остри нокътя на всяка лапа. От гърдите до бедрата си е облечен в бял екип, върху който има три черни тънки линии, от които лявата и дясната се разклоняват към крачолите му. Между корема и кръста си, Блицуълфър има четири дебели ивици, които заобикалят стоящият по средата Омнитрик-символ.

В „Бен 10: Ултра-извънземен“, гривата и опашката на Блицуълфър са черни. Той запазва облеклото си от Оригиналната поредица, но вътрешната страна на устата му вече е лилаво-червена и носи Ултиматрикс-символа върху гърдите си.  

В „Бен 10: Омнивърс“, всички промени в дизайна му от „Бен 10: Ултра-извънземен“ са пренебрегнати. Блицуълфър има нов зелен костюм, деколте и зелени ленти на китките си. Вече има зелен език и бял колан. Омнитрикс-символът стои върху зелена каишка (като презрамките на Паякомаймуна и Човекозавър), позиционирана над гривата му. 

Вида на 11-годишния Блицуълфър в „Бен 10: Омнивърс“ е почти същия като този на 16-годишния. Костюмът и каишката му обаче са изцяло бели, лентите на китките му са черни.

Умения и способности

  • Свръх здравите мускули
  • Пъргавина
  • Ултразвуков вой
  • Изключително здрави и остри зъби

Блицуълфър може да излъчва мощни зелени ултразвукови вълни, когато отвори четворната си муцуна. 

Той има огромни нокти, остри зъби и здрави мускули. 

Сетивността му за мирис и слух, както и ловкостта му, бързината и физическата мощ са засилени. 

Блицуълфър може да говори, за разлика от Йеналдуши. 

Недостатъци и лоши черти

Блицуълфър не може да понася силни звуци от сорта на камбанен звън, поради изключително чувствителния си слух. 

Появи

В Бен 10

  • „Бенвълк“ (първа поява)

В Бен 10: Омнивърс

  • „Американски Бенвълк в Лондон“ (първа поява в Омнивърс)
  • "Catfight"

В комикси

  • „Приятни сънища“

Онлайн игри

  • Бен 10 - Омнитрикс в Действие
  • Бен 10: Омнивърс - Game Creator

Играчки

Ben 10

  • Benwolf 4-инчова фигурка
  • Benwolf and Wildvine - Alien Creation фигурки

Загатвания

  • Оригиналното име "Blitzwolfer" е пародийно от новинарския репортаж на CNN "The Situation Room With Wolf Blitzer".

Факти

  • Иш567шии
    Бен преименва Бенвълк на Блицуълфър след като вижда Улф Близър по телевизията в епизода „Американски Бенвълк в Лондон“.
  • Кай харесва Блицуълфър.
    • Според Дерик Уаят, тази форма на Бен ѝ харесва като домашен любимец.
  • Блицуълфър е част от „Хелоуинското трио“. Останалите са Снеър Оу и Франкенстрайк.
  • Телесната структура и дизайнът на Блицуълфър имат прилика с тези на Биоyълф от „Генератор Рекс“.
  • В специално временно Хелоуинско издание на играта "FusionFall", Дракула продава дрехи на Блицуълфър и на останалите от „Хелоуинското трио“.
  • В началното интро за петата сюжетна арка на „Бен 10: Омнивърс“, Бяс е заместен от 11-годишния Блицуълфър.
    • Също така замества и Четириръкия (в часта със Зорки Очи, Къртозъб и Снеър Оу).
  • Блицуълфър е последният от извънземните от Оригиналната поредица, които се появяват в Омнивърс.
  • Показано е, че Нянси-чан и котките ѝ се боят от Блицуълфър.

Виж също

  • Галерия
  • Йеналдуши - ДНК източник